хвілінкі чыстапісання 2 класса

хвілінкі чыстапісання 2 класса

Хвілінкі чыстапісання 2 класса. Инфоурок › начальные классы ›конспекты›урок бел мовы 2 кл слова, якое абазначае, што гаворыцца аб прадмеце гутаркі. Урок бел мовы 2 кл слова, якое абазначае, што гаворыцца аб прадмеце гутаркі. Библиотека материалов. Хвілінка чыстапісання. А зараз адгарніце свае сшыткі, запішыце дату, класная работа. Зараз прапішам наступныя літары і спалучэнні гэтых літар. Все классы дошкольники 1 класс 2 класс 3 класс 4 класс 5 класс 6 класс 7 класс 8 класс 9 класс 10 класс 11 класс. Учитель начальних классов высшей категории. Хвiлiнка чыстапісання. — так як у нас урок мовы, то асноўная мэта. (надыйшоў час хвілінкі. Интернет магазин белкниги предоставляет учебную литературу для школы, рабочие тетради, тренажеры, прописи, пособия, таблицы и другие печатные товары. Товар - хвілінка чыстапісання па буквары а. Хвілінка чыстапісання па буквары а. количество хвілінка чыстапісання па буквары а. (беларуская мова) метки. Беларускія класы і школы, наглядные пособия. Хуткасць і выразнасць пісьма залежаць ад рытмічнасці і плаўнасці рухаў рукі. Развіццё гэтых якасцей пісьма ў вучняў працягвае заставацца важным аспектам работы настаўніка на хвілінках чыстапісання. Шапка кашуля майка капялюш лейка ручай шолах за справу бярэшся — не бойся і не хваліся. Плывец асцярожна пінжак трывога кардон подпіс зялёныя парасяткі прывязаны да градкі. Сшытак “хвілінкі чыстапісання”с. Белорусская литература. Каліна “чэрвень і сонейка”. Повторение таблиц умножения и деления с числами 2 и 3. Учебник «математика ч. 118 - 119 классная работа. 118 - 119 №1, 3, 4, 7 (письменно) № 2, 5, 8 (устно). Начало, основная часть. Заданні дапаможніка накіраваны на развіццё і ўдасканальванне каліграфічных навыкаў вучняў. Матэрыял можна выкарыстоўваць на ўроках беларускай мовы для правядзення хвілінак чыстапісання, а таксама дома для замацавання навыкаў пісьма і арфаграфічных уменняў. Адрасуецца вучням 2 класа ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання. Отзывы пользователей. Напишите ваш собственный отзыв. Наш весёлый дружный 2 д класс. Блог для учащихся и родителей 2 д класса. Слушаем литературные произведения для 2 класса. Среда, 27 мая 2020 г. Спішы спалучэнні літар. Прапаную матэрыял для чыстапiсання i гукавой размiнкi ў 3 класе на ўроках беларускай мовы ў школах з рускай мовай навучання. Тут i вершы беларускiх паэтаў. Гелера i iншых, i скарагаворкi, i загадкi, i прымаўкi з прыказкамi. Пры дапамозе гэтага матэрыялу настаўнiк выклiкае цiкавасць да роднай мовы, будзе развiваць мысленне i памяць вучняў, фармiраваць у дзяцей правiльнае вымаўленне гукаў, развiваць фанематычны i моўны слух. А радкi чыстапiсання фармiруюць прыгожы почырк у вучняў. На першым радку я прапаную элементы чыстапiсання. На другiм – злучэнне лiтар. Падручнік для 2 класа ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання. Зацверджана міністэрствам адукацыі рэспублікі беларусь. Воспроизведение материалов сайта, в том числе материалов для скачивания и изображений обложек пособий, с целью извлечения прибыли (в коммерческих или рекламных целях) без разрешения правообладателей запрещено. Нарушение авторских прав преследуется по закону.

Верацёнцам пакруціцеся. Раз прысядзьце, два прысядзьце.

і за парты ціха сядзьце.

Як толькі сонейка прачнецца, (устаць з - за парт). За справы ўміг яно бярэцца. Разбудзіць сонных дзетак, (пацерці вочкі). Сагрэе лес, палетак, (абняць сябе за плечы). Дасць моцы ўсім, хто хворы, (зрабіць рыўкі рукамі). Хутчэй ветрыка памчалі. Трапна ў цэль страляць мы будзем. Ні хвілінкі не марудзім. Быць як домрачава … даша”. (папляскаць у далоні). Настаўнік беларускай мовы і літаратуры. Уважаемый посетитель, вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь мы рекомендуем вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем. Виртуальный кабинет учителя начальных классов кулаковой натальи ивановны. Мультимедийные презентации к урокам белорусского языка в 1 классе.

Материал соответствует календарно - тематическому планированию. Содержит иллюстративный и лексический материал к уроку.

Прапаную вашай увазе матэрыял для правядзення хвілінкі чыстапісання ў 4 класе.

Настаўнік пачатковых класаў прапушняк ларыса валянцінаўна(г. (у час праверкі два вучні выконваюць творчыя заданні). першае заданне праверылі. і вось ужо заззяла сонейка ў нашым лесе.

А зіма трошкі адступіла. Шпок - шпак, шпок - шпак, шпакляваў шпакоўню шпак. і вось неба пасвятлела і з’явілася лёгкае вясенняе воблачка. Шпакі на крылах вясну прынеслі. як вы разумееце прыкмету.

а якія прыкметы пра птушак вы яшчэ ведаеце.

(жаваранак прылятае на праталіну, шпак –на прагаліну, жораў –з цяплом, ластаўка – з лістом). кім або чым вы ўяўляеце сваю ручку, калі пішаце.

Знайдзіце словы ў пераносным значэнні. —устаўце прапушчаныя літары. Дзеці, паглядзіце ўважліва па запісаныя вамі словы. Што агульнага ў іх можна вылучыць. Знайдзіце лішняе слова, запішыце астатнія і выдзяліце ў аднакаранёвых словах корань. Страх, страха, страшыць, бясстрашны. Шэсць, шосты, шост, шасцёрка. Рак, рака, рачны, рачулка. Сава, савяня, савянятка, савацца. Лясны, лесвіца, узлесак, ляснік. 2) выкананне практыкавання № 21. —3 дапамогай якой часткі слова ўтвораны новыя словы. Для чаго служыць суфікс. Хвілінка чыстапісання автор. Беларуская мова группа. Рабочие тетради класс. Isbn 978 - 985 - 19 - 3540 - 2 заданні дапаможніка накіраваны на развіццё і ўдасканальванне каліграфічных навыкаў вучняў. Адкрыйце, калі ласка, сшыткі і запішыце.

— на наступным радку запішам. — у слове ўрач два склады. А чаму вы так вырашылі. Раскажыце мне, што вы ведаеце аб гуках і літарах. (падтрымліваць адказы, калі трэба, наводзячымі пытаннямі. ) — словы складюцца з гукаў. Гукі мы чуем і вымаўляем. Хвілінкі чыстапісання 2 класса распрацоўкі да ўрокаў па беларускай мове ў 2 класе.

Вызначэнне колькасці складоў у іх. Запіс слоў з падзелам іх на склады. Вусныя выказванні вучняў пра членаў сваёй сям’і, узаемаадносіны паміж імі. ) - змяненне аднаскладовых слоў па ўзоры. Падкрэсліванне літар, якія абазначаюць галосныя гукі, і вылучэнне колькасці складоў у словах. ) - складанне слоў са складоў. Удасканальваць уменне выдзяляць склады ў слове; развіваць творчыя здольнасці вучняў; выхоўваць беражлівыя адносіны да кніг. Тлумачэнне яе зместу з апорай на жыццёвы вопыт вучняў. Запіс сказа з падзелам слоў на склады. ) - чытанне і разгадванне загадкі пра кнігу.

Спісванне з падзелам слоў на склады. Вусныя выказванні вучняў пра неабходнасць беражлівых адносін да кніг. Выпiсванне слоў з падзелам на склады. ) - знаёмства з правапісам слоўнікавага слова сябар, яго гука - літарны аналіз. Пазнаёміць з правілам пераносу слоў; фарміраваць уменне канструяваць сказы з прапанаваных слоў; узбагачаць слоўнікавы запас, развіваць вуснае звязнае маўленне вучняў; выхоўваць ветлівасць. Удасканальваць уменне выдзяляць склады ў слове; развіваць творчыя здольнасці вучняў; выхоўваць беражлівыя адносіны да кніг; узбагачаць слоўнікавы запас, развіваць вуснае звязнае маўленне вучняў; выхоўваць ветлівасць. разгляд сюжэтнага малюнка. Вусныя адказы на пытанні з апорай на малюнак. ) - запіс сказа па памяці. Падкрэсліванне ў словах літар, якія абазначаюць галосныя гукі. Пазнаёміць з правілам пераносу слоў са спалучэннем літар дж, дз у сярэдзіне; адпрацоўваць уменне пераносіць словы ў адпаведнасці з правіламі пераносу; фарміраваць уменне пры дапамозе сродкаў мовы абгрунтоўваць сваю думку; выхоўваць любоў да працы. Знаходжанне слоў са спалучэннямі літар дз і дж. Называнне слова, якое можна падзяліць для пераносу.

выбарачнае спісванне сказаў. ) - чытанне і спісванне тэксту.

) - знаёмства з правапісам слоўнікавага слова мядзведзь, яго падзел на склады і для пераносу.

Удакладніць уяўленні вучняў пра націск, націскныя і ненаціскныя склады; развіваць уменне знаходзіць у слове націскны склад; замацоўваць правілы падзелу слоў на склады і для пераносу; развіваць кемлівасць. Вылучэнне голасам націскнога складу ў кожным слове.

Запіс слоў, падзел іх на склады, падкрэсліванне націскнога складу.

) правільнае чытанне слоў, якія адрозніваюцца націскам у беларускай і рускай мовах. Запіс слоў, складанне з імі сказаў. Вылучэнне націскнога складу ў кожным слове.

Запіс слоў у алфавітным парадку, графічнае абазначэнне ў іх націску.

Сфарміраваць першаснае ўяўленне пра вусную і пісьмовую формы мовы як сродку зносін паміж людзьмі; развіваць вуснае звязнае маўленне вучняў, кемлівасць; выхоўваць жаданне вучыцца. складанне і запіс сказаў з апорай на малюнкі. Вылучэнне сітуацый, у якіх людзі карыстаюцца вуснай і пісьмовай формамі мовы. ) - разгляд прадметных малюнкаў. Называнне пісьмовых прылад, якімі к арысталіся раней. Называнне пісьмовых прылад, якімі карыстаюцца ў наш час. Фарміраваць уменне пры дапамозе сродкаў мовы абгрунтоўваць сваю думку; адпрацоўваць уменне правільна вызначаць націскны склад у слове; удасканальваць навыкі правіль нага вымаўлення і пісьма; выхоўваць любоў да прыроды. д апаўненне сказаў словамі з дужак у патрэбнай форме.

Вызначэнне месца націску ў словах. Вусныя адказы на пытанні пра вожыка. Утварэнне слова — назвы дзіцяняці вожыка па ўзоры, прапанаваным настаўнікам (воўк — ваўчаняты. ) аднаўленне дэфармаванага тэксту.

Вылучэнне націскнога складу ў выдзеленых словах. ) знаёмства з правапісам слоўнікавага слова мяккі, складанне з ім спалучэння слоў. Актуалізаваць веды вучняў пра абазначэнне гукаў на пісьме літарамі, пра галосныя гукі і іх літары, пра правапіс літар о, э — а, е, ё — я; замацоўваць уменні вызначаць колькасць складоў, націскны склад у слове, выпрацоўваць правапісныя ўменні; развіваць звязнае вуснае маўленне вучняў, кемлівасць; выхоўваць эстэтычныя пачуцці. чытанне і адгадванне загадкі. Частковы фанетычны разбор выдзеленых слоў. запіс літар галосных гукаў, якімі абазначаецца мяккасць зычных на пісьме.

вызначэнне ў словах першага складу перад націскам. Спісванне сказаў з устаўкай прапушчаных літар і тлумачэннем выбару напісання літар е, ё — я. Удакладніць агульнае ўяўленне пра зычныя гукі і іх асноўныя прыкметы, пра літары, якімі абазначаюцца зычныя гукі на пісьме; развіваць фанематычны слых вучняў, маўленне, памяць; выхоўваць пяшчотныя адносіны да матулі. п араўнанне вымаўлення галосных і зычных гукаў. ) - аналіз фармулёўкі правіла. Вылучэнне прыкмет зычных гукаў, называнне адпаведных літар (с. Вылучэнне гукаў, якімі адрозніваецца вымаўленне пар слоў. Спісванне з падкрэсліваннем літар, якімі адрозніваюццца словы. Называнне ў іх зычных гукаў. Выбарачнае спісванне слоў, у якіх адзін зычны гук абазначаны дзвюма літарамі. ) - чытанне і завучванне верша на памяць. Пісьмо па памяці двух сказаў з верша. ) - знаёмства з правапiсам слоўнiкавага слова песня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз основи здоров я 3 клас робочий зошит відповіді жаркова мечник

ферро нетворк наталья семенова